Obserwatorzy

niedziela, 17 stycznia 2016

Kominiarczyk i....


Prawie skończony. Jeszcze literki -  w słowie "Witamy". Potem pranie, prasowanie i rameczka. Będzie witał gości  w przedpokoju. Końcowy efekt oczywiście pokażę w późniejszym czasie. Kto zna Danusię z bloga http://dorianowo.blogspot.com/ od razu się domyśli. Tak to znak firmowy Danusi. Tyle, że do mnie przywędrował wzór i wyszyłam sobie sama. Już od dłuższego czasu podziwiałam wzorek i mam. Ukłon w kierunku Danusi, że chciała się podzielić wzorem. DZIĘKUJĘ.



Przerywnik w robieniu "Magicznych fuksji".


Anię, po wielu robótkach związanych z minionymi  świętami, pochłonęły przygotowania do uroczystości w pracy. Tym razem króluje gips, a w głównej roli serduszka., mnóstwo serduszek. Dzisiejsza niedziela zaserduszkowana. Formy zrobione. Jutro praca dzieci - malowanie, ozdabianie. ... bo wiemy zbliża się "Dzień Babci i Dziadka".


Na deser z książki z przepisami, którą Ania dostała od swojej Babci  oponki. Trzeba nowe przepisy testować.

Jak zawsze dziękujemy za komentarze, odwiedziny na Naszym blogu  oraz  serdecznie witamy nową obserwatorkę.

13 komentarzy:

  1. No widzę,że się rozkręcasz krzyżykowo. Kominiarczyk, znany wzorek dzięki Danusi. Matka Boska też będzie śliczną ozdobą po oprawieniu Serca Ani śliczne. Macie foremkę na to?
    Co do oponek, to żałuję, że nie wpadłam wieczorkiem z wizytą, wyglądają apetycznie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj, bo wyszły dobre, chociaż przepis nowy.
      Co do serc to mamy foremki. Wiesz, że u nas chomikuje się wszystko.

      Usuń
  2. super i kominiarczyk i Matka Boska, a serduszka są cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszedł Ci ten jegomość na szczęście, jeszcze literki i pozostałe czynności, by mógł witać gości i domowników. Ja swoich już nie liczę, ile ich wyprodukowałam, ale sporo tego było i wiele osób ma na niego chrapkę. Wzorek posiadam, udostępniam chętnym do samodzielnego wyszycia.
    Matka Boska jako przerywnik, śliczna, będzie super ozdobą, a serduszka dla Babć i Dziadków, oj będzie się działo i świętowanie umilą wszystkim.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już literki wyszyte. Wyprany i wyprasowany... to tak jak się jest niecierpliwym.

      Usuń
  4. Śliczny kominiarczyk! A serduszek nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo zachwyciła mnie Matka Boska :) piękne prace:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń