Obserwatorzy

niedziela, 24 maja 2015

Aniołki w maju....

Kolejny miesiąc - kolejne wyzwanie . Aniołki w maju i to świąteczne, bez dodatkowych  wymagań. Super.

Na początek chylę czoła przed Inką. Mile "połechtały" mnie  słowa  na jej blogu, że" dziękuję wszystkim zdolniachom, którym niestraszny był styl shabby chic! "

Nie wiem czy sprawiedliwie, ale oczywiście poczułam się  dumna  , bo wiem ile miałam problemu z tym  kwietniowym wyzwaniem. Wzięłam te słowa trochę do siebie,  gdzie indziej pewnie zostałabym skrytykowana, ale Inka to "dobra dusza". Dziękuję.

Wracając do aniołka, wymyśliłam taką kartkę. Wzór aniołka znaleziony w internecie , spodobał mi się już kiedyś. Teraz nastąpił moment, aby go wykorzystać.




Na koniec kartka, właściwie banalna- taka szkolna. Zrobiłam ją na wszelki wypadek, gdybym nie zdążyła zrobić poprzedniej.


8 komentarzy:

  1. Fajny ten aniołek, kilka takich już spotkałam ,ale takiego "stojącego" nie znam. Bardzo ładnie wpisał się w kartkę. Druga karteczka, jak piszesz zwyczajna szkolna, też ma swój urok ,jak wszystkie ,które tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wiedzieć, że ktoś czyta moje posty, nie tylko ogląda ;) i dobrze tak się czegoś wzajemnie od siebie uczyć, nie?
    Aniołki dwa zupełnie różne, no nie ma nudy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem Aniołkowo się u Ciebie zrobiło. Każdy z Aniołków jakże inny, ale ma swoją wymowę, nada się na różne okazje. Jednokolorowy hafcik jest super, też ostatnio w takich gustuję, a Twoje karteczki mi się bardzo podobają.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, aż mi się zachciało coś powyszywać, jak zobaczyłam Twojego anioła:) Super jest, w dodatku uwielbiam tekst, który na niej wykorzystałaś. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszywać nie będę ,ale podziwiać Twojego aniołka mogę :-))) Świetne obie kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję haftowanego aniołka :) Jest cudny. Obie karteczki bardzo urokliwe :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki pomysłowe i staranne.

    OdpowiedzUsuń